Tuesday, March 26, 2013

The little ditty in my head

Miss Me When I'm Gone
Mainers Mountaineers
You’re gonna miss me when I’m gone
You’re gonna miss me when I’m gone
I know you will miss me when I’m gone
You’re gonna miss me by my walk
You’re gonna miss me by my talk
I know you will miss me when I’m gone

When I’m gone (when I’m gone)
Oh I know you will miss me when I’m gone

You’re gonna miss me prayer
You’re gonna miss me everywhere
Oh I know you will miss me when I’m gone
You’re gonna miss me by my song
You’re gonna miss me all day long
Oh I know you will miss me when I’m gone

When I’m gone (when I’m gone)
Oh I know you will miss me when I’m gone

You’re gonna miss me by my way,
You’re gonna miss me everyday
Oh I know you will miss me when I’m gone
You’re gonna miss me by my song
You’re gonna miss me all day long
Oh I know you will miss me when I’m gone

When I’m gone (when I’m gone)
Oh I know you will miss me when I’m gone


No comments:

Post a Comment